VOZILI SMO

BMW 3 GRAN TURISMO Bolja trica

Autor: Autoklub hr

Objavljeno: 09.04.2013

Čak 20 cm duži i 8 cm viši od limuzine, iza petih vrata skriva prtljažnik od 520 litara (galerija)

Izgled Trojke GT izazvao je kontroverze kod ljubitelja BMW-a gotovo kao i četiri godine ranije predstavljena Petica GT. No kada je vidite uživo, dojam je puno pozitivniji. Proporcije koje potpisuje kućni dizajner Karim Habib (serija 7) izgledaju skladno, a svako negodovanje prestaje kad otvorite vrata i ostanete zapanjeni prostranošću. Usto, mogla bi vam se i svidjeti coupeovska linija krova, uz koju se dobro slažu vrata sa staklima bez okvira.

foto
foto

Kada smo na Siciliji ugledali BMW 3 GT parkiran pored limuzinskih i karavanskih izvedbi, sve je bilo jasno. Rastegnut na 482 cm dulji je čak 20 cm od limuzine, a ima i 11 cm duži međuosovinski razmak. Pritom je i viši za dobrih 8 cm te se izdiže iznad klasičnih izvedbi kao broj veći auto i izgleda kao šef svih Trojki. Kad otvorite vrata jasno je da je konstruirana iznutra prema van - prvo je napravljena golema i udobna kabina, a zatim je obložena karoserijom.

Pritom s klasičnim Trojkama dijeli samo obloge vanjskih bočnih zrcala, kvake i antenu. Možda je najbolje prvo sjesti na stražnje sjedalo, gdje je mjesta više nego u Petici, čak ide prema Sedmici kad govorimo o prostoru za ramena i glavu. Osim toga, za koljena se nudi dodatnih 7 cm više nego u limuzini. Prtljažnik s osnovnih 520 litara raste sve do 1600 litara.

Vozili smo najzanimljiviji 320d sa 184 KS. Ručni 6-stupanjski mjenjač dolazi serijski, dok je 8-stupanjska automatika sjajna doplata - pristaje karakteru automobila i nudi glatke i brze izmjene, uz maksimalnu udobnost. Omjer mase na prednjoj i stražnjoj osovini je 50:50 (ukupna masa je tek 1475 kg), a upravo radi toga dinamika je BMW-ovski sjajna: promjene smjera su brze i glatke, na granici prianjanja nema borbe s klizanjem prednjeg dijela, a pritom se ne kompromitira udobnost.

Zbog vrhunske udobnosti 320d ponekad djeluje slab, iako ubrzanje od 7,9 sekundi do 100 km/h govori suprotno. No, najslađi dio je prosječna potrošnja od 4,9 litre, a niti u gradu ne raste preko 5,9 litara. BMW 3 GT napravljen je za ozbiljniju klijentelu, one koji zbog posla ponekad nekoga prevoze straga te za obitelji ili ljude koji žive aktivan život i prevoze bicikl, padobran ili psa. Kao i za sve spremne prihvatiti nešto novo. U jedno smo sigurni: oni koji nisu sigurni sviđa li im se sjest će unutra, provozati ga i kupiti prije nego sedan ili karavan. Ovo je neki novi BMW: bolji, korisniji, pametniji i neobičniji.

BMW 320d GT

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski, 4 cil.

Obujam 1995 ccm

Snaga 135 kW/184 KS pri 4000 o/min

Moment 380 Nm pri 1750 o/min

Mjenjač automatski, 8 stupnjeva

Pogon na stražnje kotače

Dimenzije 482x183x151 cm

Osovinski razmak 292 cm

Prtljažnik 520/1600 litara

Brzina 226 km/h

0-100 km/h 7,9 sekundi

Potrošnja 4,9 litara

Broj preporuka: 11

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen