CITROEN C4 AIRCROSS

Citroën donosi šik izgled u klasu trendovskih kompaktnih SUV-ova

Autor: Neven Cesar

Objavljeno: 17.06.2012

Niša kompaktnih SUV-ova jedna je od najbrže rastućih automobilskih segmenata gdje svaki proizvođač koji želi polučiti uspjeh na tržištu mora imati svog predstavnika. Sada dobro poznati modeli poput Volkswagena Tiguana, Nissana Qashqaija ili Hyundaija iX35 dobivaju opasnog konkurenta iz Franuske, a riječ je o Citroënu C4 Aircrossu. Koncepcijski Aircross izvedba predstavlja SUV ili crossover inačicu kompakta C4, a nudi više prohodnosti, iskoristivosti i prostora za obitelj pa ne čudi da su ovakve povišene multifunkcionalne izvedbe sve popularnije među kupcima.

Slijedeći vlastiti uspjeh dosadašnje suradnje PSA grupe i Mitsubishija s modelima Peugeot 4007 i Citroën C-Crosser izraslih iz japanskog SUV-a Outlandera, sada nastavljaju suradnju po pitanju 4x4 vozila pa je tako Citroën C4 Aircross zapravo preodjeveni Mitsubishi kompaktni SUV ASX. Francuzima se pritom mora priznati da su Aircrossu udahnuli prepoznatljivost i dozu sebi svojstvenog šika ponajprije na vanjskom izgledu, pa je iz svakog ugla gledanja Aircross nepogrešivo Citroën. Pritom priznajemo, ne sjećamo se kada je jedan novi automobil na testu izazivao toliko znatiželje među drugim vozačima i slučajnim prolaznicima.

Unutrašnjost je također doživjela određene promjene pa u odnosu na Mitsubishi ASX djeluje otmjenije i skuplje, barem u testiranoj izvedbi s najskupljim paketom opreme Exclusive. U vožnji C4 Aircross oduševljava udobnošću i sjajnom upravljivošću u vožnji zavojima, a sam je ovjes u velikoj mjeri preuzet s Mitsubishija Outlandera, baš kao i ručno uključivi pogon 4x4 s dodatnom opcijom Lock koji omjer među osovinama blokira na 50:50. Sve to C4 Aircrossu osigurava vrlo dobru prohodnost izvan asfaltnih puteva. Odgovara mu i 1,8-litarski dizelaš moderne konstrukcije sa 150 KS i okretnim momentom od 300 Nm u rasponu od 2000-3000/min, koji osim dobrog potiska plijeni i mirnim radom te potrošnjom koja se na testu kretala oko 7,5 litara na 100 km.



Tehnički podaci

1.8 HDI

Motor - 4. cil., dizel

Obujam - 1978 ccm

Snaga - 150 KS

Moment - 300 Nm

Mak. brzina - 198 km/h

Ubrzanje - 11.5 sek

Potrošnja - 6,8 l

Cijena - 287.600 kuna

Broj preporuka: 5

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen