E-tron obitelj se širi

Autor: Autoklub hr

Objavljeno: 03.03.2010

Nakon što su inženjeri iz Ingolstadta krajem prošle godine prikazali dva E-tron koncepta, prvo onaj temeljen na Audiju R8, a zatim i manji R4, u Ženevi je otkriven i treći pripadnik njihovog branda automobila s nultom emisijom. Baš kao i Quattro, tako će i E-tron modeli imati posebno mjesto u ponudi. Najnoviji, A1 E-tron, pokreće plug-in tehnologija, sastavljena od sinkroniziranog elektromotora s kontinuiranom snagom od 62 KS, koja u kratkim intervalima skače na 102 KS (overboost). Kada se baterije isprazne, uskače mali Wankel benzinac, zapremnine 254 ccm, čiji se rotor  konstantno vrti na 5000 okretaja. Snaga se prenosi na prednje kotače putem bestupanjske automatike. A1 E-tron težak je svega 1190 kg, ubrzava do stotke za 10,2 sekunde i može dosegnuti 130 km/h. Litij-ionske baterije smještene su u podnici automobila, kapaciteta su 12 kWh i osiguravaju autonomiju od 50 km, dok se uz pomoć malog benzinca, autonomija penje na 200 km, uz skromnu potrošnju od oko 2 l/100 km i emisiju CO2 od 45 g/km. Osim najmanjeg E-trona, Audi je predstavio i novi koncept A8 plug-in hibrid, koji bi se u prodaji trebao naći u sljedeće dvije godine. Pokreće ga 2.0 TFSI benzinac u suradnji s elektromotorom, koji zajedno razvijaju 245 KS, što je dovoljno za ubrzanje do sto od 7,6 sekundi i najvećih 235 km/h. Oba pogona snagu šalju na prednje kotače, potrošnja iznosi nešto više od 5 litara, a emisija CO2 144 g/km. Isti hibridni sustav ugrađivat će se u SUV model Q5 Hybrid, koji stiže krajem ove godine.



Ante Radić

Broj preporuka: 0

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen