VOLVO V40

Po sasvim novoj recepturi do jako zanimljivog sadržaja

Objavljeno: 05.07.2012

Sustav City Safety sam zaustavlja
vozilo pri nailasku na prepreke

Novi V40 prvi je švedski model otkako su Volvo kupili Kinezi, a u svojoj je ponudi tvrtka zahvaljujući njemu jednim potezom zamijenila dva modela, S40 i V50. Građen na platformi Forda Focusa, V40 uspijeva biti originalan i sprijeda i straga, što danas nije nimalo lako, a slična se priča nastavlja i u unutrašnjosti.

Posebno atraktivna je nova digitalna instrument-ploča koja se potpuno mijenja ovisno o odabiru setupa (Eco, Elegance, Performance), a i bez nje tu su brojni detalji koji čine razliku: glava ručice mjenjača je osvijetljena, a prepoznatljiva središnja konzola i dalje vrlo tanka, ali je nanovo dizajnirana. U vožnji se V40 pokazuje dinamičnim, ali istovremeno i udobnijim. Među motorima u ponudi i D2, koji iz svoje 1,6 litre zapremnine razvija 115 KS, ali i 270 Nm okretnog momenta dostupnog već na 1750/min.

U kombinaciji s ručnim šestostupanjskim mjenjačem i Start/Stop sustavom teoretski se zadovoljava sa 3,6 l/100 km i ispuh CO2 od 94 g/km. U ponudi su još i D3 i D4 sa 150, odnosno 177 KS, oba u verzijama s ručnim ili automatskim mjenjačem, te T3 i T4 benzinci sa 150, odnosno 180 KS. V40, među ostalim nudi zračni jastuk za pješake, koji se u slučaju naleta aktivira uz donji okvir vjetrobrana te donji dio A-nosača te štiti od ozljeda. Cijene počinju sa 178.425 kuna.

Broj preporuka: 1

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen