AUDI Q5

Redizajn u sjeni modela SQ5

Autor: Neven Cesar

Objavljeno: 19.07.2012

Čelnici Audija odlučili su da nema potrebe za radikalnijim dizajnerskim rezovima na modelu Q5

Četiri godine od prvog predstavljanja Audi je odlučio zategnuti bore na kompaktnom SUV modelu Q5.

Prema procjeni čelnih ljudi marke iz Ingolstadta, potrebe za radikalnim rezovima nije bilo. Nova, redizajnirana varijanta modela, koji je prilično uzdrmao premium SUV klasu, doživjela je samo blage promjene u odnosu na original. Uz novi dizajn prednjih svjetala, novi izgled branika i maske motora, Audi je izmijenio oblik ispušnih cijevi, a napredak je primjetan i u interijeru u kojem je osvježen izgled prednje armature.

Kompletna ponuda motora obogaćena je serijskim Start&Stop sustavom, a premda je povećana snaga pojedinim motorima, potrošnja je smanjena za prosječnih 15 posto. Osnovni dizelaš je dvolitreni motor sa 143 KS, dok je snažnija opcija trolitreni TDI sa 245 KS. Benzinsku ponudu otvara dvolitreni TFSI sa 225 KS, a tu je još i snažna 3,0 V6 izvedba sa 272 KS. Velika novost je hibridna varijanta Q5 koja u kombinaciji dvolitrenog TFSI i elektromotora nudi ukupnu snagu od 245 KS.

Bez obzira na unaprijeđenu ponudu motora, najtraženiji artikl među novinarima na predstavljanju u Muenchenu bili su ključevi prvog Audijeva S modela s dizelskim motorom. Riječ je o impresivnoj SQ5 varijanti koju pokreće twin-turbo dizelski V6 motor sa 313 KS i 650 Nm okretnog momenta. Samo nekoliko kilometara za upravljačem spomenuta modela dovoljno je da shvatite kako je Audi uložio maksimalan trud u stvaranju prvog S modela Q5 obitelji.

Trolitreni TDI motor snagu putem osamstupanjskog Tiptronic mjenjača snagu prenosi na sve kotače, a ubrzanje od 5,1 sekunde odličan je rezultat za SUV srednje klase. Eventualna predrasuda o zvuku dizelskog motora nestaje čim se motor upali, a zvučnu kulisu dodatno obogaćuje zvučni rezonator u ispušnom sustavu. Audi tvrdi da prosječna potrošnja iznosi 7,2 litre, no u praksi ona je često dvoznamenkastog broja.

Redizajnirana izvedba Q5 u Hrvatsku stiže za dva mjeseca, a cijena još nije definirana.

3.0 TFSI V6

Motor benzinski, 6 cil.

Obujam 2995 ccm

Snaga 272 KS

Moment 400 Nm

Ubrzanje 5.9 sek

Brzina 234 km/h

Potrošnja 8.5 L

Prtljažnik 540 L

Mjenjač automatski, 8 brzina

Cijena nepoznata

Broj preporuka: 3

Više o...

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen