INTERVJU

Rimac o Concept_Oneu: Kupci nam stižu sa svih strana svijeta, već smo ih prodali deset!

Objavljeno: 07.10.2011

"Kupci nam stižu sa svih strana, iz Norveške, Francuske, Rusije... Jedan kupac s Islanda rezervirao je sedmi proizvedeni Concept_One, jer u garaži već ima sedmu proizvedenu Pagani Zondu i sedmi Tesla Roadster"

Mate Rimac (23) ostvario je san svakog zaljubljenika u automobile. U pogonima u Svetoj Nedelji s ekipom stručnjaka razvio je i izradio 1080 KS snažan i 305 km/h brz supersportski automobil na električni pogon te ga sredinom rujna predstavio svjetskoj javnosti na najvažnijoj izložbi automobila u drugoj polovici godine - salonu u Frankfurtu (IAA). S mladim poduzetnikom i inovatorom, rođenim 1988. u Livnu, razgovarali smo samo nakon povratka sa salona u prostorijama njegove tvrtke Rimac Automobili.

Prije dva tjedna, na sajmu u Frankfurtu, svjetsku premijeru je slavio vaš Concept_One. Kakvi su danas dojmovi?

- Fantastični! Teško mi je uopće opisati osjećaj kad sam na konferenciji za tisak, pred gomilom okupljenih novinara i poslovnih ljudi iz cijeloga svijeta, poslije dvije godine rada skinuo plahtu s našeg Concepta_One. Ili kad je sutradan na naš štand svratio kontraverzni Chris Bangle i sat vremena proveo u razgovoru sa mnom i našim dizajnerom eksterijera Adrianom Mudrim. Automobil ga je oduševio, raspitivao se o svakom detalju, kao i dan kasnije američki glumac Larry Hagman, poznat po ulozi J.R. Ewinga iz legendarne sapunice Dallas.

Tko su uopće potencijalni ulagači u Rimac Automobile?

- Od početka projekta nude nam se partneri iz Abu Dhabija i Austrije. U međuvremenu smo ušli u pregovore i s jednim njemačkim i jednim potencijalnim investitorom iz Sjedinjenih Država. Zasad nam se najzanimljivijom čini ponuda austrijskog investitora, jer je riječ o velikom dobavljaču dijelova za autoindustriju, pa bismo lakše pregovarali s velikim dobavljačima poput Boscha, Valea, Delphija...

Kad ćemo vidjeti cestovnu verziju Concepta_One?

- S razvojem serijskog modela krećemo odmah, a krajem slijedeće godine odradit ćemo i obavezne crash-testove. Serijsku proizvodnju pokrenut ćemo krajem 2013.

Gdje ćete proizvoditi automobile?

- Želimo izgraditi veliku tvornicu u Hrvatskoj, ali sve ovisi o investitoru, pa nije isključeno ni da odemo iz Hrvatske. Kod nas je strahovito teško išta proizvoditi, jer jednostavno ne postoji mreža dobavljača dijelova za vrhunske sportske automobile, kao što je to slučaj u Bavarskoj ili u okolici Modene.

Jeste li pronašli nove kupce u Frankfurtu?

- Da i trenutno imamo 10 naručitelja. Uz već poznate kupce iz Abu Dhabija, Švicarske, Austrije i SAD, sada imamo tri zainteresirana Norvežanina i po jednog Islanđanina, Francuza i Rusa. Islanđanin je odmah rezervirao sedmi proizvedeni primjerak, jer u garaži već ima sedmog proizvedenog Paganija i sedmu proizvedenu Teslu.

KOMPLETAN INTERVJU PROČITAJTE U BROJU 651. AUTOKLUBA!

Broj preporuka: 10

FACEBOOK KOMENTARI

ARHIVA ČLANAKA

Opći uvjeti korištenja | Pravila prenošenja sadržaja | Zaštita privatnosti | Pravila komentiranja | Impressum | Oglašavanje

EPH Digital: Jutarnji list | Slobodna Dalmacija | Gloria | Globus | Sportske Novosti | Autoklub | Dom & dizajn | Dobra hrana | Bestseller | Dodo | Dosi | Gorila | LikeCroatia | Gameland | Dubrovacki Vjesnik

WAZ: Der Westen